dinsdag 1 december 2020

1 December......


Op de dag dat de Noodwet is ingegaan en wij o.a. verplicht zijn een mondkapje te dragen in alle Openbare ruimtes, wil ik deze videocolumn van Ad Nuis doorgeven, waarin hij haarscherp de belangen rond het vaccin aankaart. Waaaaat???.... "Ze" hebben het zo goed met ons voor???!!! Forget it!!!
Overigens, het is tevens de dag waarop de Jonge liet weten dat de kans groot is, dat de eerste vaccins op
 4 Januari verstrekt zullen kunnen worden. Hoeveel dieren, embryo's, mensen zijn daarvoor in zeer korte tijd getest? Onder welke omstandigheden? 
Voor eventuele gevolgen hebben de farmaceutische bedrijven zich al bij voorbaat schadeloos kunnen stellen, zij kunnen hun handen in onschuld wassen, mochten er bijwerkingen ontstaan, zoals bij de Mexicaanse griep vaccinaties, er zoveel jongeren met name aan de zogeheten slaapziekte zijn gaan lijden. Tja.....risico's zijn er om genomen te worden nietwaar?

Ik vind het een zwarte dag! Een dag waarin de Gehoorzaamheid nog meer vorm aanneemt en ben je ongehoorzaam: Boetes betalen! Vanaf vandaag leven we onder een wet, waarvan velen denken: zodra er voldoende mensen gevaccineerd zijn, wordt alles weer normaal. Nee, niets wordt meer normaal, het "gewone" leven komt NOOIT meer terug. We zullen de Waarheid van de nieuwe agenda die uitgerold wordt, onder ogen moeten zien. Zodra je weet wie de vijand is, kun je je eigen houding bepalen. 
Voor mij is dat op dit moment niet de houding van: Als we maar genoeg hopen dat het goed komt, dan komt het wel goed.
Nee, ik ben er van overtuigd, dat wij pas nú de mogelijkheid hebben, na zoveel evoluties, en menend, dat we al heel ver gevorderd zijn, om te moeten erkennen, dat we mensen zijn, die in zo'n"weetjes"cultuur zijn gaan geloven, waarin de allerbeste en de allermooiste en allerslimste mogen meedoen. Terwijl we nog zó weinig weten over wie we als mens zijn, wat er in ons besloten ligt, dat er meer is dan, hoe haal ik hoge cijfers, hoe kan ik het beste beleggen, hoe kan ik op Black Friday mijn voordeel doen, enz......
We staan nog maar aan het begin van het ontdekken welke creatief vermogen er in ons huist, welke onmetelijke kracht we in ons hebben, een Scheppende kracht!
Nou, op deze zwarte dag moest ik dit even kwijt. 

luister zelf naar de onderstaande column!


Leefse!
Aaltje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten