woensdag 20 januari 2021

Strijd tegen onrecht.....!!!

 

Nee hoor, ik ben niet depressief, zie niet zwart voor mijn ogen, maar ik kan niet anders dan aan een beerput denken, als ik de feiten rondom klokkenluider Huig Plug in beeld moet vangen, een doofpot, een zwart moeras.

Wat is er gaande?
Op 16 januari had Huig Plug een langdurig interview bij Blue Tiger studio,  zijn tweede.
Na dat interview is zijn twitteraccount door Twitter, er af ge.........
Weg, zwart, niets meer!!!
Zo gaat dat blijkbaar met mensen die het systeem doorhebben, die te dicht bij het vuur komen, de machthebbers angst inboezemt.

Jarenlang heeft hij aandacht gevraagd voor de Koerd Huseyin Baybasin, die al 25 jaar onschuldig opgesloten zit in de gevangenis, als gevolg van Turkse druk op de Nederlandse rechtsstaat.
Daarnaast demonstreert hij in zijn eentje in Den Haag, om de mensonterende wantoestanden in de Scheveningse gevangenis voor het voetlicht te krijgen. Hij spreekt de desbetreffende ministers aan, zoals Sander Dekker en Grapperhaus. 
Hij laat zich niet klein krijgen, ondanks intimiderende optredens van de politie tegen hem. 
Een teckel is er niets bij.

Ik geef hier de link door van de site: Boublog, zij geeft veel meer kennis over Baybasin, die zelfs nu in de isoleercel is geplaatst, omdat hij met de Kerst telefonisch contact heeft gehad met Huig Plug.

Daarnaast geeft ik de link door van Blue Tiger Studio waarin Huig Plug zelf vertelt over zijn verwijdering bij Twitter.
Dit kanaal heeft nog een paar interviews met hem, waarin hij uitgebreid over zijn ervaringen vertelt.

Al eerder heb ik hier over hem geschreven.

Er zijn mensen die veel meer ingevoerd zijn rodom Baybasin, Demmink, enz. maar ik wil toch op deze manier een kleine bijdrage leveren aan de held Huig Plug, die moedig doorgaat met zijn vechten tegen onrecht!

Als de individual dieptepsycholoog Alfred Adler, de mens zichzelf de vraag laat stellen: "Wat heb ik gedaan, opdat het beter wordt" dan staat hier iemand die zichzelf recht in de spiegel kan aankijken.

Leefse!

Aaltje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten