donderdag 13 augustus 2020

Vraag en antwoord.....


Omdat wetenschap levens van 
mensen kan verlengen, wordt de
mensheid het leven beknot.

Het was niet te lezen voor een toevallige passant die zijn blik ten hemel sloeg om te zien wat daar overvloog, drie vliegtuigjes met banners achter zich aan.
Thuis heb ik de foto die ik wel kon maken, vergroot en kon ik de tekst lezen.
Aha..... wetenschap en gevaren.
Maar welke gevaren?
Wiens levens worden verlengd? Voor degenen die het kunnen betalen?
Wat staat daar eigenlijk?
Wat staat ons te wachten???

Tot ik deze video heb beluisterd: Agenda 21.
Is dit het antwoord op mijn vraag die de vliegtuigjes oproepen?



Leefse!

Aaltje.


2 opmerkingen:

  1. Beangstigend, maar helaas deels al werkelijkheid en wat is men daarom ook blij met de Coronahysterie......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar het is beter te leven met de waarheid, dan met valse hoop!

    BeantwoordenVerwijderen