vrijdag 19 januari 2018

Naar Nederland..... en niet als vluchteling.....!!!


Ondanks dat de natuur hier prachtig is, laten we Zweden vanaf dit weekend voor een aantal weken achter ons.
Ofwel, op naar Nederland😊
Even weer in mijn eigen taal kunnen praten. Ik hoop althans Mensen te treffen!!!
En een aantal zaken ondernemen, die hier minder voor handen zijn, zoals o.a. pianostudie en stemwerk.
Ik neem in ieder geval ook mijn fototoestel mee!

Na het lezen van dit artikel in doorbraak over controle, kun je je afvragen waarom ik eigenlijk naar Nederland toe wil.
Tja.....
Maar ook in Zweden, is de controle meer en meer in opmars. O.a de ontwikkeling van chips in je hand geplanteerd, is hot onder hoog opgeleide jongeren. Kun je o.a. handig gebruik van maken, als "instapkaartje" voor het openbaar vervoer.
In dit artikel maakt Willem Wachtmeester melding van het verdwijnen van geld als betaalmiddel!

Vanmiddag hoorde ik, dat in Zweden, jongere asielzoekers, uitgebreid onderzocht worden, om te achterhalen of ze werkelijk jonger zijn dan 18 jaar. Artsen zijn gedwongen daaraan mee te doen, terwijl ze weten dat het een onderzoek is, van "lik me vestje". Natte vingerwerk, twijfelachtig.
Ook hieruit blijkt weer dat het maatregelen zijn, om de grote angst voor "aanzuigende werking", te maskeren. Hiermee is alles verklaard.
Overigens, wij kunnen in Europa ook geen 60 miljoen vluchtelingen opnemen.
Maar over het feit dat de westerse wereld zelf verantwoordelijk is voor de conflicten die er zijn, daarover moet gezwegen worden.

Hoe dan ook, het betekent, dat ik wat minder op mijn blog en Google+ aanwezig zal zijn in de komende weken!

Leefse!

Altje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten